måndag 16 september 2013

I came in like a wrecking ball, I never hit so hard in love.

Heeej bloggen. Fullt upp med annat och lite svalnande intresse leder till detta: världens segaste bloggis. Förlåt. Har senaste dagarna åkt i Majas fina Impala -67, testkört familjens blivande bil, pluggat körkort (massa bilar nuförtiden), käkat gomiddag och sett Pulp Fiction hemma hos Isa med tjejerna, varit på långpromenad med hundarna och käkat på MAX. Har förresten varit upp på Rödbergsfortet också! Eftersom att jag och Oscar har gjort det till en tradition att ta pussbilder vid helknäppa utsikter, så kommer här två stycken. Vet inte riktigt hur kul det egentligen är att läsa en blogg med massa puttenutte-pussbilder, men jag blir så stolt när jag lyckas se normal ut på pussbilder så vill jag visa hela världen. Och jag är ju faktiskt superduperkär, så ni får helt enkelt leva med det.

Idag hade jag bland annat haft tre timmars engelska världens håltimme och då drog jag och tränade. Sen på eftermiddagen så åkte jag och Maja hem till mig och käkade och pratade strunt. Myspys. Har grejat med lite olika bloggar nu på eftermiddagen och ska snart ta världens längsta och skönaste dusch.


1 kommentar: