tisdag 17 september 2013

Nöjd.

Bambi Har inget med det här att göra, men så söt.
Hej igen. Har haft en helt vanlig skoldag som kanske varit ovanligt seg.

Men dagens bästa var nog när vi slutade. Först fick jag skjuts av snälla Isa som cyklade i superfart nästa hela vägen till bussen som går vid Ica (missade den inne i stan). När bussen kom åkande bakom oss så hoppade jag av cykeln och sprang sista biten. Vet inte hur långt det kan ha varit, men det var en bra bit i alla fall och det var tungt och jag höll på att ge upp. Men då blev jag så förbannad på mig själv för att jag var så himla nära och höll på att ge upp, så jag bet ihop och gav järnet sista biten haha! Hann med bussenjäveln och satte mig och flåsade som ett as resten av vägen hem, men fan vad stolt jag var. Har haft sämsta kondisen och självdisciplinen förut, men nu klarade jag det!! Sen när jag kom hem så tog jag en ordentlig powernap haha. Nu ska jag göra jucie (mitt nya kvällsnöje sedan vi skaffade en juicecentrifug hehe)

Imorgon händer det grejer. Skolfoto ska tas, coopertestet ska springas, iOS kommer ut och till råga på allt så ska jag till gymmet efter skolan, sen hem till Oscar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar